søndag 12. januar 2014

GARDINER...

..ja, det er noe jeg gjerne må ha i vinduene mine...
 
Ser det er veldig mange som ikke har det.
Forstå meg rett, jeg syntes også det er veldig fint, røft og stilig, alt ettersom resten av interiøret.
Tro meg, jeg har prøvd meg uten her hjemme også ...
I kjøkkenet, i dagligstua - og andre rom...
Men det går bare ikke - det er så deilig å få hengt de opp igjen. Men gardinene ikke dominere rommene - liker godt at de helst går ton i ton med veggene, eller de kan være helt hvite - veldig flott med florlette hvite gammeldagse trådgardiner...
Her på kjøkkenet har jeg gardiner fra Herregårdsdesign. Bare elsker de gardinene. En blanding av bomull og lin.. En herlig blanding.
 
 
 
 
 
 





 

Dette med gardiner er det i grunnen ikke så mye fokus på. Rart i grunn, når man tenker på hvor enkelt det er - ta deg en tur til byen, kjøp noen gardiner, heng opp når man kommer hjem og rett som det er har man forandret kjøkkenet, stuen eller soverommet - raskt og enkelt - ikke koster det all verden heller.. Tar man med ett par puter som matcher og en bukett roser i tillegg, ser man  rommet med nye øyne - og man får en ny giv...

Ønsker dere en fin mandag !

Mette

 

3 kommentarer:

  1. Veldig lekre gardiner! Jeg liker også gardiner som ikke stikker så veldig ut, ton-i-ton er fint.

    SvarSlett
  2. Jeg har også gardiner i alle vinduer. Det er helt utenkelig ikke å ha det.

    SvarSlett
  3. Vi har gardiner i nesten alle vinduer, men det er ikke alltid vi har de oppe om sommeren. Da kommer mest mulig lys inn, og på vinteren luner gardinene. ;)

    Dine var superfine! :D

    SvarSlett