torsdag 14. februar 2013

ETT GAMMELT MØBEL

ett veggteppe, ett gammelt veggur - dette skaper stemning i ett gammelt hus, i vårt hjem, her hos oss syntes vi det skaper stemning...
 
 
 


En gammel gyngestol som jeg fant frem fra stabburet for en tid tilbake og som er fra gården her.
Den har vandret litt rundt her og jeg tror den har stått litt i alle rom..
Enkelte ting må vandre litt - liker å bytte litt om.
I helgen skal jeg kose meg med det - skal "bare" være hjemme og har ingen andre planer - herlig...

En herlig helg ønsker jeg dere også!

Mette


 

6 kommentarer:

  1. Det er så koselig med det gamle og det som har minner i seg. Liker veldig godt det hvite skapet ditt også jeg da :)

    God helg Mette :)

    Klem fra Monica

    SvarSlett
  2. Du har veldig stemningsfulle bilder.

    SvarSlett
  3. Hei Mette:)
    Så nydelige gamle ting du har!..vakkert:)
    Takk for kjempefine ord til meg....og så hyggelig at du vil bruke teksten min...versågod ...det gjør meg så glad:))
    Ønsker deg en nydelig helg:)
    ps..jeg legger meg til som følger...så kan jeg få meg mere av dine herlige bilder:))

    SvarSlett
  4. For ett nydelig gammelt skap du har der! Og en gammel gyngestol er aldri feil. Jeg har en selv, og er veldig veldig glad i den.
    Helgeplanene dine høres høres helt utmerket ut - en helg helt etter min smak!
    Nyt den!!
    Titti-klem

    SvarSlett
  5. Den är verkligen helt underbar :)
    Jag har faktiskt också en gammal gungstol :)
    Hoppas att du får en underbar kväll.
    Stor kram
    Jessica

    SvarSlett
  6. GOD KVELD SKJØNNE METTE:)
    Å SÅ KOSELIGT OG LUNT DU HAR DET
    NYT KVELDEN I DIN VAKKRE HEIM
    KLEM ELI:)

    SvarSlett