mandag 2. januar 2012

NYTTÅRSFORTSETTER...

Andre dagen på det nye året er snart omme, og jeg har idag bare sittet foran pcèn og fikset på bloggen min.
Hadde egentlig helt andre planer for dagen...

Men akkurat nå så har jeg tid til å gjøre den klar for innlegg og bilder .. Skolen starter opp igjen på mandag og da kan jeg ikke bruke for mye tid med å forandre og ordne bloggen,
 men skrive litt og vise frem bilder skal jeg prøve å få tid til - det har jeg bestemt meg for å gjøre..
 Det er ett av nyttårsløftene til meg selv.
- og være ekstra flink med skolen..
- spise litt sunnere mat..
- trene mer.. (dvs. begynne å trene!)
- gå lengere turer med hunden min..
osv osv.
Men, jeg er vel ikke alene om å ha gode fortsetter på det nye året...
Det er her foran oss med blanke, uskrevne ark, og jeg gleder meg til å ta fatt på det!
Selv om det er godt å ha ferie så gleder jeg meg til skolen begynner igjen, treffe igjen de andre medelevene og lærerne mine.
Sånn er det vel når man går på skolen i godt voksen alder. Datteren min på snart 12 år og hennes venninner gleder seg litt mindre,  he, he..

Noen lurer kanskje på hva jeg gjør?
 Jeg tar videregående opplæring og har som mål å bli autorisert helsesekretær.
Mye å lære, både innen sykdomslære, laboratoriearbeid, skiftestuearbeid og kommunikasjon og samhandling. Vi må også kunne en del innen lover og bruk av lovdata, for vi må også kunne hjelpe eventuelle pasienter med veiledning og hva de har krav på ved sykdom og hjelp ved sykdom etc.
Mye studie med andre ord.

Legger ved noen stemningsbilder, både med og uten snø..





Ha en fin mandagskveld !

Mette

3 kommentarer:

  1. Hei!
    Takk for hyggelig kommentar : )
    Flott hus du har!
    Klem S

    SvarSlett
  2. Hei og godt nyttår!

    Takk for hyggelig hilsen hos meg;)
    Jeg har gitt opp nyttårsforsetter for mange år siden, sånn egentlig - men i år skal jeg bli sunn og sprek! Kanskje.....;) Hihi:)

    Ha en finfin ny uke i det nye året!

    SvarSlett
  3. Hei:)
    Takk for hyggelig hilsen:)

    For et fantastisk hus du har!!Så morsomt at du holder til i Halden.
    Vi har laget en Facebook side for Halden-bloggere (det ligger link på siden min med bilde av festningen)
    Kanskje det kunne være noe?

    Vi blogges!

    Klem!!

    SvarSlett