onsdag 25. mai 2011

God morgen !

Enda en "stormfull" dag ..
For en vind vi har om dagen, nesten håpløst å være ute, blåser nesten over ende!
Skal visst løye litt i morgen hørte jeg igår...


Jeg var på homeparty med Perfect Home i går kveld.
Lenge siden jeg har vært på et homeparty, mer av sånt før i tiden..
Det var hos min gode nabo, Berit, hvor det alltid er koselig å være, og rammen rundt var helt perfekt...

Mye fint og veldig fine priser.. . Måtte handle litt så klart.
Det ble nytt frokost service til kjøkkenet, "Hvit Lilje" heter det, artig utforming og nøytral farge - helt lyst.

Klikk på bildet så kommer du inn på nettsiden:



Hvit Lilje



Gleder meg til å få det, og samtidig få "ryddet opp litt" i kjøkkenskapene...


Vi har nå endelig fått bestilt billetter til USA, og vi blir over there i tre hele uker !
Kanskje litt lenge men...
Lenge borte fra dyra mine , barnebarnet mitt, og ikke minst, mannen min..
Men vi fant ut at i år hadde vi muligheten, neste sommer har jeg kanskje mer begrenset ferie.

Mens jeg sitter her med bloggen min, så var jeg inne å tittet på bilder fra 2009, den høsten vi var på Mauritius.
En fantastisk ferie...

Avslutter dagens innlegg med ett bilde fra Paradiset :



Ha en fin onsdag!

Klem fra Mette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar