torsdag 23. januar 2014

HAR ØNSKET MEG LENGE

...en nyrokokkosalong i storstua..
Jeg har ønsket meg det i mange år faktisk. Og nå endelig står den her...
I hus til jul, og så utrolig fin - syntes nå vi da - i en herlig grønn farge som passer...
 
 

 
...og utrolig god å sitte i, her satt vi og koste oss i julen. Og jeg kaller den for damesalongen, det ble et naturlig navn da den er litt "damete" - og vi satt mye i den vi damer, når det var juleselskap på gården.
Hadde bare lyst til å vise den frem...
Snart helg, og ønsker dere en fin en!
 
Mette
 

9 kommentarer:

  1. Så koselig med alt du beskriver! Bare juleselskap på gården høres jo ut som en drøm. :) Kjempestilig salong. God helg til deg også! :)

    SvarSlett
  2. Så fin salong!
    Grattis :)

    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  3. HEI PÅ DEG SØTE METTE:)
    SÅ FIN
    ØNSKER MEG VELDIGE
    EN SÅNN JEG OGSÅ
    FIN FREDAG TIL DEG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  4. Nydelig sofa. Et skikkelig flott eksemplar :D God helg til deg og dine Klem :)

    SvarSlett
  5. Hei! Så fin sofa! Og for et koselig hjem! Her fikk jeg mange gode tips!:) Ha en fin dag! Her vil jeg titte innom igjen:)

    SvarSlett
  6. Så fin den var. Artig å endelig få noe man har ønska seg lenge, spesielt hvis det svarer til forventningene og mere til. (",)

    SvarSlett
  7. Den var knallfin!! :)

    Så langt har det blitt 2 rokokko-sofaer på meg, men ønsker meg flere.. Den ene har jeg akkurat satt inn i gangen hos oss, men den andre må trekkes om først..

    Skal pusse opp stua, da ønsker jeg meg slike sofaer :)

    SvarSlett
  8. Very descriptive post, I liked that bit. Will there be a part 2?


    Here is my web page: voip call providers New York City

    SvarSlett
  9. always i used to read smaller posts which as well clear their motive, and that is
    also happening with this article which I am reading now.


    my web site :: home office phone system New York City

    SvarSlett