søndag 5. januar 2014

EN GAVE

 
som var til meg på julaften, og som jeg satt ekstra stor pris på, var denne heklede løperen..
En gave fra min mor, heklet spesielt til meg, og tilpasset mitt kjøkkenbord...
Ekstra lengde slik at den hang godt ned på hver side.
En gave som vil gå i arv til en senere generasjon, som blir satt pris på og vil bli et minne fra en god mormor og oldemor..
 



I morgen starter den første hele uken i dette året, det vil bli lysere for hver dag og uke, noe jeg syntes er godt å tenke på...
Men jeg syntes også denne mørketiden er så koselig, med mye levende lys og mye innekos...
 
Vel, alle årstider har sin sjarm, syntes nå jeg...
 
Ønsker dere en flott start på det nye året !
 
Mette



 

3 kommentarer:

  1. Den var vakker og skjønner du ble veldig glad for den- nydelig :)

    Godt Nyttår og ønsker deg en fin uke

    Klem Monica

    SvarSlett
  2. Så fin løper - er slike gaver som gjør en spesielt glad.
    Du lurer på om jeg har hus i Spania - det har jeg ikke, men jeg og ei venninde + hunden min, leier 3-4 mnd hver vinter. Vi er på fastlandet, litt sør for Torrevieja.

    :) Inger

    SvarSlett
  3. Hei igjen og tusen takk for besøk og koselig kommentar hos meg. Denne bloggen er helt ny for meg, så det var fint du la igjen et spor så jeg kunne finne deg. Du har en koselig blogg som jeg etter en snarvisitt allerede ser at jeg vil trives i. Heldige du som har fått en så fin heklet løper. Jeg syns også sånne ting er stas både å ha og få. Nydelig firebent venn også. Ha en koselig og fin dag.

    SvarSlett