søndag 4. mars 2012

Ved mitt frokostbord...

Her kan jeg sitte å nyte min frokost mens jeg ser ut på tunet.
Tuntreet, som er ett stort kastanjetre, gir mange vakre bilder innrammet i kjøkkenvinduet..
Her ved kjøkkenbordet finnes min yndlingsplass..
Og nå vil jeg snart se at det skjer en forandring med vårt tuntre, og jeg kommer til å vise det frem..

Når sommervarmen kommer og solen skinner, er det en god følelse å sitte i skyggen av treet og høre humla surre og nyte synet av  pus som strekker seg dovent i det grønne gresset..
Da kjenner en at det er godt å leve..






Og jeg gleder meg...



Ønsker dere en flott og vårlig uke...

Klem fra Mette


2 kommentarer:

  1. Så hyggelig at du vil være med i utfordringen! For et koselig innlegg og en herlig tekst. :)

    SvarSlett
  2. Idyll <3
    En riktig fin uke til deg med.
    Klem fra Karina : )

    SvarSlett