søndag 11. mars 2012

Lenge imellom...

Ja, det er langt mellom mine innlegg, og det har med tiden å gjøre og at jeg MÅ prioritere annet..
Jeg ser innom så mange bloggerske som er så flinke, legger inn innlegg hver eneste dag mange av dere!

Jeg har bestemt meg for å legge alt som har med blogging å gjøre til senere og da jeg kan fokusere helhjertet på dette.

Jeg har fått mange koselige kommentarer og det blir jeg såå utrolig glad for.
Tusen takk!

Men nå tar jeg en laaang pause for å fokusere fullt og helt på skolen, det er ikke lenge igjen nå, så kommer jeg tilbake til sommeren for fullt..

Bare noen bilder og litt tekst før jeg avslutter:

For noen dager siden kom vår kjære lille Petra til å finne veien opp på taket av stabburet!
Hun satt der i ett døgn!
Vi fikk henne ikke ned, og taket (som skal legges nytt nå til våren) kunne vi ikke gå på..
Men til slutt turde hun å gå ned stigen, som vi hadde lagt en planke på, og kom seg i trygghet..


Da pustet vi lettet ut..


Bekymrede tilskuerer...


 Våre tre herlige elsker å sove på skinnet i kjøkkensofaen...





           Til slutt må jeg bare vise frem mitt vakre barnebarn som
        straks fyller 3 hele år!

                                  HURRA!!   HURRA!!    HURRA!!                           


Ønsker dere alle en flott og varm vår!

Vi blogges snart igjen
Klem fra Mette


5 kommentarer:

  1. Katter altså! Vår gjør detsamme innimellom. Det høres veldig klokt ut av deg å ta det viktigste først, gleder meg til du kommer tilbake til bloggingen! Lykke til med skolen! :)

    SvarSlett
  2. Stakkars pusen.
    Kjenner på at det er vanskelig å få tid til bloggingen av og til jeg også, innlegg hver dag er nok en umulighet for meg også :))

    Nyt pausen og gleder meg til du er tilbake :))

    SvarSlett
  3. Takk for veldig hyggelig hilsen. Jeg ante ikke da jeg startet at blogging skulle bli så moro.

    SvarSlett
  4. Nå har jeg sittet og sett på denne bloggen din i timesvis...vel nesten iallefall. Jeg må bare si - FOR en fantastisk plass dere bor på, jeg blir helt sugen. Dere har det som (i mitt hode) er drømmehuset - eller drømmeplassen. Nydelig - og for et lysthus i hagen da. Skjønt. Takk for titten. Håper du nyter sol og varme med skjønne små og i flott hage. Klem fra meg som gjerne kommer igjen :)

    SvarSlett
  5. For noen nydelige bilder du har lagt ut!! Og det sjarmtrollet på slutten ;))
    Jeg må spørre deg om du kan være så snill legge deg til på nytt hos meg fordi jeg har byttet bloggadresse da bloggen min har tatt en ny vri...
    Du ligger som følger, men du får ikke oppdateringene pga den nye nettadressen...
    Tusen takk om du vil.
    Anita

    SvarSlett