fredag 18. juli 2014

LYSTHUS...


 


  ...endelig !
Drømmen har gått i oppfyllelse og jeg er så glad .
I dag har jeg "flyttet ut", dvs at nå har det gått opp for meg at jeg virkelig har ett lysthus...
Mangler fremdeles gardiner og noen gulvlister men ..  Joda, det kommer snart...
Blomster fra hagen, bilder og med litt annet småkoselig, kan gardinene komme etter hvert...
 
Dette er virkelig kos - for meg....
 
 
     


     
 

 God helg i sommerværet !
Regn eller sol, sommervær er det uansett :)
 
Mette

 

4 kommentarer:

  1. Åh, så koselig - gratulerer! Du får vise flere bilder etterhvert, sånn at vi andre får lysthus-inspirasjon. (",)

    SvarSlett
  2. Så sommerlig og fint i lysthuset ditt,elsker de gamle sjarmerende skattene du pynter så fint med!
    TOve :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med lysthuset....ser ut som det blir riktig så koselig hos deg....og masse, fine, gamle ting, det liker vi alle..... :)

    SvarSlett
  4. hei på deg søte Mette:)
    å så koseli
    står høyt på ønskelisten her også
    kos deg
    gleder meg til å se mer
    klem Eli:)

    SvarSlett