lørdag 13. oktober 2012

VEEELDIG LENGE SIDEN...



... mitt siste innlegg her på bloggen min...
Vet ikke hvorfor, men syntes kanskje ikke jeg hadde noe å skrive om eller noen bilder å komme med.
Litt prestasjonsangst også kanskje, hmm... det er jo så utrolig mange flinke bloggere der ute.
Men man må bare prøve å være seg selv og ikke sammenligne seg med andre, for det er veldig stressende og nedbrytende...
Liv Sandvik Jakobsen med den koselige og fine bloggen Livs Lyst hadde et innlegg fredag 5 oktober hvor hun skrev litt om sine egne tanker i forhold til dette...

Jeg har et ønske om å fortsette å blogge men jeg må jobbe med meg selv, å være meg selv og å være fornøyd med det jeg selv presterer...
Jeg blir veldig inspirert av alle de flotte bloggerne jeg er innom, her er det mange forskjellige mennesker og like mange forskjellige interesser og stiler..

Jeg har min egen stil, er ikke opptatt av trender men liker gammel norsk tradisjon...

Høsten er tilstede om dagen, det nærmer seg med stormskritt november og enda nærmere jul.
Og den er absolutt ikke det værste vi har...



 
Når høsten kommer med sine mørke kvelder er det koselig å tenne lys
og  åpne døren til den røde stuen... I den mørke årstiden er dette spesiellt koselig
 syntes vi...


Vi har hatt noen fine høstdager her denne uken, og i skrivende stund titter solen
frem bak skyene og
denne dagen er ikke værst den heller...
 
Ønsker dere alle en trivelig helg!!
 
METTE
 

4 kommentarer:

  1. Vakre bilder du viser :)
    Den røde stuen så veldig koselig ut!
    Ønsker deg en fin lørdagskveld.
    klem

    SvarSlett
  2. Hei :)
    Så koselig blogg du har! Jeg har bare blogget i 2 mnd, så det tar litt tid for meg å "finne frem" :)
    Har kikket litt rundt inne på bloggen din, så mye koselig.
    Og kjøkkenet er jo bare helt skjønt!
    Jeg er så enig det du skriver over her, en må være som man er :)

    Ønsker deg en god helg :) Ingvild-Christin

    SvarSlett
  3. Hei:) Vips så var jeg inne i din fine blogg...
    Det er mange fine bloggere, alle har sin egen stil. Du har din og den er fin ;)
    Jeg er forholdsvis ny blogger. Det morsomme er bilder for min del.
    Har lagt meg til som følger.

    Anita

    SvarSlett
  4. Jeg fikk også litt prestasjonsangst. Det hadde kanskje sammenheng med at flere ble følgere, mange kommenterer og enda flere er innom. Nå har jeg landet igjen og fortsetter som før. Jeg ønsker å holde kontakten med de jeg er blitt virtuelt kjent med, og jeg synes jeg hver dag får tips og gode ideer når jeg leser hva andre skriver.

    SvarSlett