onsdag 8. august 2012

PÅ MIN VANDRINGSTUR

i kveld sammen med Daisy måtte jeg bare fiske opp telefonen fra lommen og ta noen bilder.
 Alt blir så fantastisk vakkert i kveldssol - noe av kornet begynner å bli modent - og det skinner som gull i solen...

Det er veldig vanskelig å få frem hvor vakkert det er på bilder da men...
Og særlig ikke på en mobiltelefon...

Jeg tok egentlig veldig mange bilder og her er et utvalg







Mange vakre villblomster langs veien...
Fargenyansene og spillet i fargene i naturen er utrolig flott at det tar nesten pusten ifra meg...
FASINERENDE...







 Alt det fine man ser og har i nærmiljø...
Ett flott stabbur på nabogården...



 Et skur som gror igjen langs en skogsvei..


Jeg vandrer forbi min svigermor og svigerfar kjøkkenvindu...



 Gården vår sett fra veien ....                                                         
                                                                                                              Kveldssol....

Alle bildene er tatt med mobiltelefon, min nye mobiltelefon, fått i bursdagsgave av mann og datter...
Så jeg var rimelig spent når jeg kom hjem og fikk dem inn på pcn..
Syntes faktisk de ble veldig bra jeg..


 Mette

7 kommentarer:

  1. Kjempefine bilder! Likte spesielt de med kornet og landskapet bak. Klem

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder! Norsk natur er virkelig vakkert.
    Vi er i Bulgaria, ikke fullt så eksotisk som Mauritsius akkurat, men vi stortrives her.
    Ønsker deg en fin dag!
    Klem T

    SvarSlett
  3. Hei:))så fin blogg du har jeg la meg til som føller :))
    nydelige bilder du tar !
    å for en vakker plass du bor på gleder meg til å få se mer :))
    ønsker deg en fin dag klem fra Eli:)

    SvarSlett
  4. Beautiful photographs, beautiful places, I like such views. I am greeting

    SvarSlett
  5. Det er helt nydelig vakkert :)

    Har du fått deg Samsung Galaxy 3- jeg fikk også til min bursdag. Elsker den :)


    God helg !

    SvarSlett
  6. Hi hi..ren gjetning- men begge har vi hund bor i samme omgivelser, bursdag på sommeren og da tenkte jeg at da har vi ratt samme telefon også :)

    SvarSlett
  7. Korn åkrer er bare så utrolig vakre, skulle ønske jeg hadde tilgang på en eller flere:))
    Flott bilder:)

    SvarSlett