lørdag 14. juli 2012

Nå vil jeg igang igjen.......

Fikk lyst til å skrive litt igjen, etter en lang pause, etter ferdig skolegang, to herlige uker på Kypros og igang med jobb...



STABBURET....


På gården har vi ett stabbur..
Og planer med det har jeg hatt lenge - en del jobb vil det bli - men vi er igang - endelig..
Jeg vil vise bilder underveis, men hva vi vil bruke det til - ja, det  gjenstår å se..



Men jeg ønsker meg noen innspill og ideer fra dere der ute. Og er det noen som har et stabbur som brukes til noe, vil jeg gjerne høre om det ..

Blir kjempeglad hvis jeg får noen tips..






        Knipset noen bilder i hagen igår (mellom regnskurer)...



 Og snart moden rips......



Litt uvant med blogging igjen, og det å være litt mer kreativt i forhold til innlegg og tekst vil vel komme sånn etterhvert ..

Klokken er godt over midnatt og det er på tide med litt søvn.
Ha en riktig God Natt .

Mette






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar