onsdag 8. juni 2011

Hekta ...

Som dere kanskje skjønner klarer jeg ikke helt å bestemme bakgrunn på bloggen min..
Vil gjerne at det skal være enkel og rolig, men fargen da ?
Jeg er glad i jordfarger, beige toner og varme farger, men syntes det også er superlekkert med hvitt..
Bruker mye tid på dette om dagen og er litt hekta kan man si ...
Er det noen som kjenner seg igjen ? Det er kanskje bare i førsten...

Driver å tar mye bilder med mitt gamle kamera, høyt og lavt og tenker på motiver og hva jeg kan bruke i bloggen.
Får det liksom ikke sånn jeg vil - det er jo så mange flinke bloggere - tror jeg må investere i nytt kamera...
Er det noen som kan komme med tips ang. type kamera og hvilket merke jeg skal velge ?
Det er en jungel der ute og jeg må bare finne det rette...

Legger ut ett par bilder som jeg tok i dag , ble ganske bra syntes jeg...



Vi har ett kjempestort kastanjetre på tunet, dette er favoritt treet til Elisabeth...


Klem

1 kommentar:

  1. Heisan!!! Jeg har endret på farger, lay out, og header så mange ganger at jeg ikke har oversikten. Jeg liker å endre etter årstider, og jeg liker å endre etter som jeg har endret stil og smak!!!!! Vedr kamera, så vil jeg nok anbefalle et brukervennlig speilreflekskamera, feks Nikon 3500, som har en brukerveiledning innebygd i kameraet!!!!! Objektiv som for eksempel 18-200 mm er veldig greit, for da kan du både bruke det til interiørfotografering, men også natur og barn:DDDDD Man kan være heldig å få et slikt kamera på salg!!!!! Objektiv finnes også i alternativ fabrikat, feks Tamron som er rimeligere enn Nikon, men kanskje ikke fult så bra, men endog bra nok. Men det går også ann å sjekke venner, for det er mange som har et nesten ubrukt speilreflekskamera liggendes, fordi det krever litt mer kunnskaper å bruke det fremfor et lite kompaktkamera!!!! Klemz Grethe

    SvarSlett