tirsdag 14. juni 2011

Loppisfunn...

Ja, da er pinsen over for denne gang...
Vi har kommet oss hjem etter turen til Hadeland.
Der hadde vi familietreff på lørdag og det var kjempekoselig !
Her på dette vakre stedet rett ved Randsfjorden er det godt å være...




Min mor koste seg skikkelig og var så glad for å ha familien sin rundt seg..

Pinsen ble avsluttet med loppemarkedbesøk i strålende sol og ett hav av folk...
Plukket med meg litt småtteri, bl.a. en ny poncho med merke og prislapp fortsatt hengende på...



Det var laaang kø til vaflene så vi koste oss når vi kom hjem istedet .

- Flott poncho...

Ingenting smaker så godt som nystekte vafler...
Ønsker alle en fin uke!








7 kommentarer:

  1. Hei! Det så fantastisk fint ut på bildene du viser! Jeg ser på bildet av huset ditt..for et drømmehus! Romantisk og gammeldags, hvitt og vakkert:o)

    Jeg legger meg som følger av denne søte bloggen, jeg, så finner jeg deg i blogglista mi!

    På gjensyn,
    Heleneklem

    SvarSlett
  2. Hei Igjen:o)
    Så koselig at du fant veien til meg også:o) Moro at du også ville følge bloggen min!!
    (Jeg fant deg ikke på Følgelista..)

    På gjensyn!
    Heleneklem

    SvarSlett
  3. Hei :)
    Høres ut som en flott dag. :)
    Fine ting du fikk tak i på loppis.
    Legger meg til som følger nå som du har fått den opp. ;)
    Ønsker deg en fin dag. :)

    SvarSlett
  4. For en ydyllisk plass <3
    Takk for hyggelig ord, la meg til som følger hos deg.
    Flott blogg du har.
    -Ha en fin dag : )

    SvarSlett
  5. Ah, så flotte bilder, kan tenke meg at dere
    hadde det fint her ja ღ Koselig blogg du har,
    så jeg la meg til som følger her hos deg også
    Ønsker deg en fortsatt fin uke, og helg som
    kommer. Klem fra Mette :)

    SvarSlett
  6. Hei Mette :)
    Titter bare innom for å ønske deg
    en fortsatt fin sommer og helg ღ
    Klem fra Mette

    SvarSlett